sobota 17. srpna 2013

colours: Black

Zdravím vás :)

Tak jsem tu dnes s novým colours článkem. 
Na ten první se můžete podívat tady colours-turqouis, myslím, že měl docela úspěch :).
Dnes to ale  bude ve znamení černé. Proč jsem si vybrala právě tuto barvu?
 No důvod je prostý, černá barva je prostě jednou ze základních barev. Ovšem u mě to mělo i malinko hlubší význam, když jsem přemýšlela jakou barvu zvolím tentokrát.
Tak jdeme na to.



Mé dvě černé lásky, řasenka 2000 calorie a černé linky ve fixu od essence

Pandora a kytičkové naušnice

Psaníčko z Elle a korále

 Rimmel rtěnka Kate a lak na nehty od NYC

Můj diář z Elle, pouzdro od mé oblíbené propisky Regal a brýle

black


To je pro dnešek vše :) Mějte se krásně!

Pandička

14 komentářů:

  1. Já jsem černou skoro úplně vyřadila ze šatníku, nosím ji jen v Praze :-) All black období už mám naštěstí za sebou :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jí v šatníku nemám, spíš jen saka, kalhoty nebo právě tuhle halenku, kterou mám moc ráda :)

      Vymazat
  2. Mě se moc líbí ty korále a brýle :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Černou barvu mám ráda, dřív jsem měla období, že jsem ji zas tak ráda neměla, ale postupně se k ní vracím a začíná se mi skutečně líbit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to univerzální barva, která se vždy hodí :)

      Vymazat
  4. Ta košile na poslední fotce je dokonalá :)!!!!! a sluší ti)

    OdpovědětVymazat
  5. mám rada čiernu, pretože všetci v nej vyzerajú dobre a samotná farba pôsobí veľmi elegantne :).
    inak, tá blúzočka je nádherná! a tú fixu/ceruzku na oči od Essence mám aj aj a som s ňou veľmi spokojná! :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně moje slova :) a s tou tužkou jsem též velmi spokojená ;)

      Vymazat
  6. celkom pekne vecicky!

    check my blog
    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ty linky mám taky..:) Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3