pondělí 8. června 2015

must have&inspirace

Léto 2015

#1


ahoj kočky!

Léto se kvapem blíží a tak jsem se rozhodla pro vás připravit pár "inspirativních" článků s letní tématikou. Snad se vám tato série bude líbit. :)



1.K létu a festivalům rozhodně patří trend různých květovaných čelenek. Popravdě mi chvíli trvalo, než jsem tomuto trendu přišla na chuť. Teď už jich mám doma několik a moc se mi líbí jak dokáží oživit jednoduchý outfit. Takovéto pěkné čelenky najdete např. v H&M.
2. Klobouky jsou u nás velmi kontroverzním tématem. Někdo je miluje a někdo by si klobouk na hlavu nikdy nevzal. Mě se klobouky moc líbí., Je pravda,  že ne všem klobouky sedí a sluší, ale přijde mi to jako super doplněk k ozvláštnění outfitu, navíc v létě proti sluníčku je klobouk ideální. H&M.
3. Nedílnou součástí letní výbavy každého z nás by měli být sluneční brýle. Je jich nespočet různých druhů, tvarů a barevných kombinací a tak si každý jistě najde ty své. Mé nejoblíbenější jsou wayfarer nebo klasické pilotky.
4. Hadrové/plátěné tašky s různými nápisy a motivy jsem si zamilovala. Hodíte jen tak přes rameno a můžete vyrazit na pláž, koupaliště,  na nákup, ale třeba i na festivalu mi vždy pěkně posloužily. Univerzální kousek, který mě prostě baví a musím ho mít je rozhodně tahle taška ze ZOOTu.
5. Bez plavek není to pravé léto. Tohle u mě zrovna dvakrát neplatí, protože jsem obrovský stydlín, ale věřím, že většina z vás si neumí léto bez plavek u bazénu či moře představit. Tyhle jsou z Victorias secret.
6. Klasické plátěné boty typu Conversek nebo Vansek jsou na létní festivalové nebo výletní dny super. Ovšem nejvíce mi začali vyhovovat klasické nazouvací slip-ony, které nejenže vypadají dobře, ale jsou i celkem praktické a hlavně pohodlné.





1. Trend květovaných lehoučkých kimon se mi velmi líbí, ať už v kombinaci s klasickým outfitem, nebo jen tak přes plavky. Líbí se mi lehoučký materiál, ve kterém se zbytečně nepotíte, ale zároveň vám schová ramena před slunečními paprsky. ZOOT
2. Různé Topy a crop topy jsou opět v módě a to především k různým highweisted džínsům, kraťasům nebo skaterskirt. Je jich nespočet různých druhů a na léto je to úplně ideální a originální kousek. H&M 
3. Skaterskirt sukýnky jsem si nejvíce zamilovala právě ke croptopům nebo se zastrčeným tričkem. Naprosto skvěle kombinovatelný kousek, ke kterému si můžete vzít klidně kecky a vypadá to skvěle. forever21
4. Sandálky? Jasná věc! Prošla jsem snad miliony stránek s obuví a musím říct,  že mají všude tolik krásných botiček, které by se mi na léto líbily,  že bych snad musela začít krást, abych si jich vůbec mohla tolik koupit. Na plné čáře to u mě vyhrály tyto krásné od  Bati.



Jaké jsou vaše letní must have kousky?


Mějte se krásně!





13 komentářů:

  1. Květinkové čelenky se mi taky strašně líbí, hlavně vždycky ve videu u Shopaholic Nicol :)
    Skaterskirt sukýnku a nějaký ten crop top by se mi líbil taky. Plavky mám nové z minulého roku, tak letos aspoň ušetřím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Na Shopaholic Nicol taky ráda koukám :)

      Vymazat
  2. Ty květinkové čelenky jsou krásné, ale nelíbí se mi všechny. Líbí se mi, když je tam hodně těch kytiček a je to jak kdyby na čelence :). Pak jsou ještě ty na té gumičkové čelence a ty se mi tolik už nelíbí.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi nelíbí všechny právě :) Souhlasím s tebou, že ty na gumičce jsou nic moc.

      Vymazat
  3. Kimono, slipony a plavky nutně potřebuju:D:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké. Kimona jsem si také oblíbila, dokáží dobře oživit nudný outfit. Klobouky se mi líbí, hlavně ty slaměné.

    OdpovědětVymazat
  5. Heyy really nice collection of lingerie ... you can buy lingerie online too

    OdpovědětVymazat
  6. Hello,
    really lovely collection of lingerie. You can buy South Indian Jewellery – Upto 61% Off from IndiaRush.

    OdpovědětVymazat
  7. You can buy from our large and diverse collection of salwar kameez, party wear suits, bollywood collection, cotton kurtis, Anarrkali suits,Bollywood saree and many other products.....
    We Have Some For You In Your Budget....
    For more…
    Ghagra Choli



    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za vaše komentáře! <3